Зелений чай допомагає зберігати дієздатність в літньому віці
22 лютого 2012
Літні люди, які регулярно п'ють зелений чай, відрізняються більшою самостійністю і незалежністю, показало дослідження японських учених.
Відомо, що в зеленому чаї містяться у великій концентрації антиоксиданти. Ці сполуки здатні захистити від вікових пошкоджень клітин, що провокують розвиток хвороб. У ході останнього дослідження вчених з Університету Тохоку стежили приблизно за 14 000 людей (від 65 років і старше) протягом 3 років, щоб зрозуміти, чи впливає чай на дієздатність в літньому віці.
Виявилося, люди, які пили частіше зелений чай, менше страждали від функціональних розладів або зазнавали труднощів у повсякденному житті у зв'язку з необхідністю виконувати рутинні справи, таких як прийняття ванни.
Так, приблизно у 13% людей, що випивали в день менше чашки чаю, розвивалася недієздатність. А от у групі любителів чаю з подібними проблемами зіткнулися близько 7%. Плюс, люди з другої групи часто більш правильно харчувалися (їли рибу, овочі, фрукти). Вони також рідше курили, мали більш хорошу освіту, більше друзів і членів сім'ї, менше проблем з серцем, відрізнялися соціальною активністю. Для порівняння: у людей, що випивали мінімум 5 чашок чаю, ризик розвитку недієздатності знижувався на 1/3. 3-4 чашки знижували ризик на 25%.
Источник Компьюлента
До списку


